Този уебсайт използва бисквитки. Ако продължите да разглеждате този уебсайт без да промените настройките за бисквитки на вашия уеб браузър, вие се съгласявате с използването на бисквитки от наша страна.

Научете повече, като прочетете нашите насоки относно бисквитките.

Сервиз

Предявяване на рекламация

В случай на възникнал проблем с Вашия уред, преди да се свържете с нашия контактен център, моля следвайте следната процедура за подаване на рекламация:

  1. Пригответе се да съобщите модела, продуктовия код и серийния номер на уреда. Можете да ги откриете върху продуктовия стикер (ето къде се намира той върху Вашия уред) или на последната страница на Вашата гаранционна карта.
  2. В случай, че уредът Ви е в гаранция, уверете се, че разполагате с касовата бележка или фактура. Ще трябва да ги представите на сервизния техник при евентуално посещение.
  3. Обадете се на телефон 0800 46 019 (безплатен за цялата страна) или ни пишете на E-mail: electroluxservice@balkanstore.bg 

Рекламации се приемат в работни дни от 8:30 до 17:30 часа. Ако не успеете да се свържете, оставете съобщение на гласовата поща и ние ще се свържем с Вас.