Съдомиялната показва съобщение за грешка i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F

Последно актуализиран 12.3.2020 г. 7:01

Въпрос:

  • Съдомиялната показва едно от следните съобщения за грешка: i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F 

Приложимо към:

  • Интегрирана съдомиялна 
  • самостоятелна съдомиялна машина 

Решение:

1. Нулирайте вашия уред  

  • Изключете съдомиялната от контакта, изчакайте 1 минута и я включете отново. 
  • Можете да изключите захранването и чрез предпазителите на панела / превключвателя за захранване. 
  • Ако сте издърпали машината и след това сте я върнали обратно на място, важно е да се уверите, че тръбите не са прегънати или притиснати и че кранът е напълно отворен. 
  • Включете съдомиялната, изберете подходящ цикъл и я стартирайте. Ако цикълът стартира и работи нормално, проблемът е разрешен. 

2. Проверете дали уредът показва отново същото съобщение или се е променило  

Ако уредът показва различен код за грешка, проверете кода в наръчника на потребителя за помощ при отстраняване на проблем. (Можете да изтеглите наръчник на потребителя тук).  

3. Свържете се с оторизиран сервизен център  

Ако съветите по-горе не решават проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен инженер        

Предупреждение: Не препоръчваме използването на изделието докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете изделието от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.

Полезна ли Ви беше тази статия?