Условия на гаранцията

5 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ НА КОМПРЕСОРА ЗА ОПРЕДЕЛЕНИ МОДЕЛИ ОХЛАДИТЕЛИ AEG, ELECTROLUX И ZANUSSI

 

10 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ НА КОМПРЕСОРА ЗА ОПРЕДЕЛЕНИ МОДЕЛИ ОХЛАДИТЕЛИ AEG, ELECTROLUX И ZANUSSI

 

  1. Услугата 5 или 10 ГОДИНИ ГАРАНЦИЯ НА КОМПРЕСОРА обхваща определени модели охладители AEG, ELECROLUX И ZANUSSI, изброени в т. 1.4 и т. 1.5.

1.2 Доставчик на услугата е Electrolux Lehel Kft. (1133 Будапеща, Váci út 80, Promenade Gardens Office Building), собственик на марките AEG, ELECTROLUX И ZANUSSI

1.3 Кратко описание: При закупуване на определени модели хладилник или фризер AEG, ELECTROLUX или ZANUSSI, клиентите ще получават 5 или 10 години гаранция на компресора като подарък (безплатно).

1.4 Моделите с 5 години гаранция на компресора са както следва:

Brand

Model

AEG

RDB424E1AW

AEG

RDB424E1AX

AEG

RDB428E1AW

AEG

RDB428E1AX

Electrolux

LTB1AE24W0

Electrolux

LTB1AE24U0

Electrolux

LTB1AF28W0

Electrolux

LTB1AE28W0

Electrolux

LTB1AF28U0

Electrolux

LXB1SF11W0

Electrolux

LXB1AF13W0

Electrolux

LYB1AF8W0

Zanussi

ZCAN20FW1

Zanussi

ZCAN31FW1

Zanussi

ZCAN38FW1

Zanussi

ZTAN24FW0

Zanussi

ZTAN28FW0

 

1.5 Моделите с 10 години гаранция на компресора са както следва:

Brand

Model

PNC

AEG

SCB618E6TS

925505059

AEG

SCE618E5TS

925505056

AEG

SCE818E6TS

925501089

AEG

SCE819E5TS

925561036

AEG

SCB819E8TS

925561055

AEG

ABE818F6NC

922784044

AEG

RCB632E5MX

925993269

AEG

RCB732E5MB

925993275

AEG

RCB736E5MX

925993280

AEG

RCB646E3MB

925993287

AEG

RKB638E4MX

923421141

AEG

RKB738E5MB

923421143

AEG

AGB728E5NB

922717122

AEG

RCB736E5MB

925993282

Electrolux

ENT6TE18S

925505061

Electrolux

ENT8TE18S

925501095

Electrolux

LNS9TE19S

925561032

Electrolux

LNC7ME32W1

925993293

Electrolux

LNC7ME32X1

925993294

Electrolux

LNT7ME32X2

925993295

Electrolux

LNT7ME32M1

925993304

Electrolux

LNC7ME34W1

925993300

Electrolux

LNC7ME34X1

925993301

Electrolux

LNT7ME34X2

925993303

Electrolux

LUT5NF28W0

922717078

Electrolux

LUT5NF28U0

922717080

 

  1. Следните Условия регулират процеса на регистрация и активиране на 5-те или 10-те години гаранция на компресора.

3.1 Услугата е достъпна за всеки, който регистрира покупката на охладител от изброените по-горе модели, закупен от един от Партньорите, изброени в параграф 3.2 от настоящите Условия.

3.2 Участващи магазини:

Участващите магазини са (в т.ч. онлайн) обектите на търговска верига „Технополис“, търговска верига „Техномаркет“, търговска верига „Зора“, търговска верига „Техмарт“, търговска верига „Техномикс“, магазини Либрагруп и магазини Електросаунд.

3.4. Условия на гаранцията на компресора

Гаранционно обслужване на компресора се предоставя от Electrolux Lehel Kft. и дава право на безплатен ремонт, който включва стойност на компресора, труд, транспортни разходи и такси, презареждане, такси за сервиза и др. Допълнителното гаранционно обслужване не дава право на замяна на уреда или възстановяване на паричната му стойност.

3.5.  Гаранцията на компресора важи само на територията на Република България.

3.6. В процеса на регистрация, клиентите имат опция да се съгласят с бъдещото използване на техните лични данни от Electrolux Lehel Kft. и неговите подизпълнители за рекламни и маркетингови цели. Рекламата може да бъде комуникирана само, ако клиентът изрично и недвусмислено се съгласи с това при регистрация на покупката като постави отметка в съответното (ите) поле (та).

  1. Механизъм на регистрацията за 5 или 10 години гаранция на компресора

4.1. След закупуване на охладител от гореизброените модели (вж 1.4 и  1.5) от един от партньорите, участващи в промоцията (вж 4.3), клиентът трябва да регистрира покупката си в съответствие с механизма за регистрация, посочен в точка 4.3.

4.3. Клиентът регистрира закупения уред, както следва:

4.3.1. Клиентът регистрира уреда на специалния интерфейс за регистрация, достъпен от началната страница на уебсайта aeg.bg и еlectrolux.bg (в зависимост от марката, която е избрал). Онлайн регистрацията изисква попълване на полетата за данни, посочени в интерфейса, качване на копие от касовата бележка (или фактура), потвърждаваща датата на покупката и снимка на табелката с данни на уреда (съдържаща име на модела, сериен номер, продуктов код). След регистрацията клиентът получава имейл от Electrolux с линк за потвърждение, който ще активира процеса на одобрение и ще потвърди валидността на имейла на потребителя. Съгласно новия Закон за защита на личните данни Electrolux може да съхранява личната информация в продължение на 15 дни. Ако клиентът не потвърди регистрацията си в рамките на 15 дни, все още има право на допълнителна гаранция, но трябва да рестартира процеса на регистрация.

4.3.2. Моделите Zanussi e възможно да се регистрират и на двата уебсайта aeg.bg и еlectrolux.bg, поради липса на бранд сайт на марката  Zanussi.

4.4. Получаване на допълнителния гаранционен документ (сертификат за 5 или 10 години гаранция на компресора)

При изпълнение на  условията, описани в 4.3.1., Electrolux ще изпрати сертификат за удължена гаранция (pdf файл) на клиента по електронната поща на валидния имейл адрес, предоставен по време на регистрацията, като се има предвид, че качената информация е в съответствие с тази политика. Крайният срок за получаване на сертификата е до 5 работни дни от регистрацията. Възможно е имейлът за потвърждение и/или сертификатът да попаднат в папката за нежелана електронна поща (Junk) и е препоръчително да се проверят всички папки в акаунта на клиента. Желателно е сертификатът за допълнителните 3 години гаранция да се разпечати и съхранява заедно със стандартната гаранционна карта, тъй като същите условия, описани в гаранционната карта, се прилагат за допълнителния гаранционен период. Наличието на хартиен носител на сертификата би предотвратило проблеми при неволно изтриване или проблеми с достъп до пощата, когато е необходим този документ.

4.4. Неправилна регистрация

Ако регистрацията на клиента не е в съответствие с тази политика, Electrolux ще го уведоми по имейл. Ако в рамките на 5 работни дни клиентът не получи информация за регистрацията си, трябва да се свърже с кол центъра на имейл electroluxservice@balkanstore.bg или да се обади на безплатен номер 0800 46 019.

4.5 Организаторът уточнява, че проформа фактура, транспортна бележка или потвърждение на поръчката и др. не са официални покупни документи и не се приемат в процеса на регистрация. Официални покупни документи са фискален касов бон, фактура или договор за лизинг (за покупка на кредит), съдържащи описание на продукта, дата на покупка и стойност (цена). При пазаруване онлайн, се взема предвид датата на фактурата, а не датата на поръчката.

4.6 Клиентът не може да регистрира уреда си с невалиден или фалшив имейл акаунт. В случай на спор относно валидността на акаунта, решението на Организатора ще има предимство. Всяка регистрация, която не отговаря на условията, посочени в тази точка, ще бъде дисквалифицирана от Промоцията от Организатора.

4.7 Клиентът има право да регистрира уреда само със собствения си имейл акаунт и валиден адрес. По отношение на електронната поща и адреса, отговорността, произтичаща от неразрешено използване или злоупотреба с имейл адреса и всички спорове, възникнали от неправилно въведен адрес, е отговорност на клиента.

4.8. Инструкции за употреба

Претенцията може да бъде валидирана само, ако уредът се използва правилно, съобразно инструкциите за употреба. Ръководството за потребителя на уреда може да бъде изтеглено от уебсайтове aeg.bg, Electrolux.bg или поискани по електронната поща.

4.9. Изключения

Допълнителната гаранция не се отнася за: • Уреди, които са били съхранявани неправилно, или експлоатирани, или инсталирани неправилно, модифицирани или почиатени с неподходящ препарат. • За уреди, които са на открито или са във влажна среда, или в стая с температура, която не съответства на климатичния клас (уредите са само за употреба на закрито). • За рязане или надраскване, нараняване, причинено от удар или злополука. • Чрез химическа или електрохимична реакция щети, ръжда, корозия или щети от вода, включително необичайни наранявания, причинени от условията на околната среда. • Функционални и декоративни елементи, които не засягат нормалната употреба на уреда, включително драскотини или възможно обезцветяване. • Повреда на следните елементи: аксесоари, уплътнения, лампи и абажури, дръжки и части от тях. • За ремонти, които не са извършени от упълномощен сервизен партньор и не са използвани оригинални резервни части.

4.10. Разглеждане на жалби

Всякакви коментари или оплаквания относно тази промоция могат да бъдат направени в рамките на 30 дни от края на промоцията от клиента на следния имейл адрес electroluxservice@balkanstore.bg

  1. Защита на личните данни в съответствие с Общия регламент за защита на данните (GDPR).

5.1. Участник администратор на лични данни по смисъла на Закона от 29 август 1997 г. за защита на личните данни и по смисъла на чл. 4, точка 7 от регламента на Европейския парламент и на Съвета (ЕС) 2016/679 от 27 април 2016 г. относно защитата на лицата по отношение на обработката на лични данни и за свободното движение на тези данни, както и отмяната на Директива 95/46/EО (ОРЗД / GDPR), е Организаторът на кампанията „Електролукс Лехел Кфт“ със седалище Будапеща, Унгария (1142 Budapest, Erzsébet királyné útja 87.)

  1. 2. „Електролукс Лехел Кфт“ може да обработва следните категории лични данни:

а) Име и фамилия на Потребителя (по-нататък „Участникът“ в кампанията);

  1. b) имейл адрес; c) телефонен номер; d) домашен адрес
  2. 3. С попълването на регистрацията Участникът предоставя лични данни, чието прилагане е необходимо за доставянето на услугата. Предоставянето на лични данни и участието в кампанията е доброволно. Отказът от предоставяне на личните данни, изброени по-горе, може да доведе до невъзможност за доставяне на услугата от страна на “Електролукс Лехел Кфт”.
  3. 4. Личните данни ще бъдат обработвани и използвани от Организатора във връзка с осъществяване на целта на настоящата кампания, за комуникация и събиране на информация относно закупения продукт и по желание - изразяване на съгласие за участие в бъдещи маркетингови инициативи на Организатора.
  4. 5. “Електролукс Лехел Кфт” като администратор на лични данни се грижи за сигурността на личните данни на участника. Тези данни са защитени срещу неразрешен достъп.
  5. 6. Данните на участника ще бъдат обработвани в срока на кампанията, а след завършването ѝ - до степента, необходима за проучване и удовлетворяване на претенции и рекламации, инициирани от страна на Участника. Данните на участниците, които са се съгласили да получават търговска и маркетингова информация, ще бъдат обработвани с тази цел, докато не бъде оттеглено съгласието им.
  6. 7. Участникът има право на достъп, промяна или изтриване на личните данни. Изтриването на лични данни може да доведе до невъзможност за продължаване на предоставянето на услугата.
  7. 8. Участникът има право да оттегли съгласието си да получава търговска и маркетингова информация по всяко време. Оттеглянето на съгласието не засяга законосъобразността на обработката, която е направена въз основа на съгласието преди нейното оттегляне.
  8. 9. Участникът има право да подаде жалба относно нарушение на разпоредбите за защита на личните данни на надзорния орган.
  9. 5. “Електролукс Лехел Кфт”, съгласно чл. 31 от Закона за защита на личните данни, от 25 май 2018 г. на основание чл. 28 на Директива 95/46/EО (ОРЗД / GDPR), може да възложи обработката на лични данни на Потребителя на други субекти, по-специално тези, които предоставят хостинг услуги.
  10. 5. За по-детайлна и актуална информация относно кампанията и защитата на личните данни посетете www.aeg.bg

Electrolux Group работи в съответствие с изискванията на Общия регламент за защита на личните данни (ОРЗД/GDPR). За повече информация посетете https://www.aeg.bg/overlays/data-privacy-statement/ “Уведомление за защита на личните данни”

  1. Общи условия

Участвайки в Промоцията, Участникът се задължава от името на себе си и семейството си, наследници, лични представители, изпълнители, агенти и застрахователи да освободи и оправдае Организатора, неговите компании майки, дъщерни дружества, филиали, служители, директори, членове, мениджъри, служители, подизпълнители и агенти (заедно „Освободените“) от всякакво естество или определение, известни или неизвестни, непокрити или неизследвани, всякакви искове, искове за обезщетение, дълг, разход, такса, задължение, загуба, обезщетение /реституция или действие, включително искове за смърт или увреждане на имущество (заедно с „Искове“), по-специално искове, които възникват/ са резултат, изцяло или частично, пряко или непряко, от приемането, притежанието, злоупотребата или използването на пакета за подарък, участие в Промоцията или някаква дейност с Промоцията.

  1. Ограничаване на отговорността

Организаторът не носи отговорност за неизправност или неточност в подадената информация, независимо дали това се дължи на техническа или човешка грешка при обработката на информацията на заявлението, независимо дали се дължи на клиент, какъвто и да е инструмент или програма, свързани или използвани в Промоцията или обработката на приложените данни. Организаторът не носи отговорност за неизправности в компютърни системи, телефонни линии, хардуер, софтуер или програми, човешки или технически грешки или закъснения в предаването на данни или мрежовите връзки. Организаторът не носи отговорност за загуба, забавяне, кражба, нечетливост, неправилна или неуспешна доставка на заявки или заявления. Ако според Организатора Промоцията не може да бъде проведена по план или ако други причини, които не са под контрола на Организатора, пречат или влияят неблагоприятно върху администрацията, безопасността, справедливостта, почтеността или правилното провеждане на играта, Организаторът запазва правото да отменя, затваря, модифицира или спира играта по свое усмотрение. Организаторът си запазва правото, по свое усмотрение, да изключи от Промоцията всяко лице, което е нарушило Условията на промоцията.

  1. Смесени разпоредби

Клиентите автоматично приемат официалните Условия на услугата за гаранция на компресора, като се регистрират.